Informacja związana z przeciwdziałaniem zakażeniu COVID-19
Mając na względzie bezpieczeństwo pracowników i klientów WFOŚiGW w Poznaniu przyjęcia interesantów odbywają się jedynie po uprzednim telefonicznym lub mailowym uzgodnieniu terminu i godziny. Osoby nieumówione nie zostaną obsłużone.
Obsługa klienta będzie się odbywać z zachowaniem obowiązujących rygorów sanitarnych, mających na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu się wirusa COVID-19. Każda osoba ma obowiązek zakrycia ust i nosa przy pomocy maseczki, nałożenia rękawiczek lub zdezynfekowania rąk. Osoby niespełniające tych wymogów nie zostaną obsłużone.
Dopuszczalna liczba interesantów przebywających w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu wynosi 1 osoba na 1 stanowisko obsługi. Zaleca się posiadanie własnego długopisu.
Informacje o zasadach Programów Priorytetowych „Czyste Powietrze” i „Moja Woda” udzielane są telefonicznie oraz mailowo, jak również dostępne są na stronie: www.wfosgw.poznan.pl
Ogólnopolska Infolinia Programu „Czyste Powietrze”
W kwestiach formalnych związanych z zasadami i regulaminem programu „Czyste Powietrze” prosimy kontaktować się z numerem:
Ogólnopolska infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 8.00- 16.00
Infolinie Programu „Czyste Powietrze”
• składanie i wypełnianie wniosków • podpisywanie umów:
tel. 61 4499 254 tel. 61 845 62 94; 601 709 060
tel. 61 4499 255 tel. 61 845 62 63; 539 541 452
e-mail: doradztwo@wfosgw.poznan.pl
W korespondencji mailowej prosimy o podanie nazwy gminy której dotyczy zapytanie/realizowana inwestycja.
rozliczenia umów:
tel. 532 741 440
Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 do 15:00.
e-mail: rozliczenia@wfosgw.poznan.pl
kontrole realizacji przedsięwzięć:
tel. 61 845 62 69; 602 480 161
e-mail: kontrole@wfosgw.poznan.pl
Program Priorytetowy „Moja Woda”
tel. 532 741 443