Nabór wniosków w ramach programu pn.: „Ogólnopolski program finansowania służb ratowniczych. Część 2) Dofinansowanie zakupu sprzętu i wyposażenia jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych” 2023
Dodano: 02 stycznia, 2023 | Autor: Justyna Zwolińska
Nabór adresowany jest do jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych, zwanych dalej „Wnioskodawcami”.
Przedsięwzięcia związane z zakupem sprzętu i wyposażenia dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych zgodne z Listą Przedsięwzięć Priorytetowych punkty IV.1 Przeciwdziałanie zagrożeniom środowiska i likwidacji ich skutków, w tym doposażenie jednostek powołanych do zapobiegania i likwidacji skutków katastrof naturalnych lub ekstremalnych zjawisk atmosferycznych i poważnych awarii
Zakup sprzętu, wyposażenia oraz środków ochrony indywidualnej służących do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków zagrożeń wyszczególnione w „Wykazie rzeczowym sprzętu i wyposażenia dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych”, stanowiącym załącznik nr 1 do Programu „Ogólnopolski program finansowania służb ratowniczych. Część 2) Dofinansowanie zakupu sprzętu i wyposażenia jednostek ochotniczych straży pożarnych”.
Formy i warunki udzielania dofinansowania:
-
- Forma dofinansowania: dotacja (refundacja poniesionych kosztów),
- Intensywność dofinansowania: do 100 % kosztów kwalifikowanych przedsięwzięcia, lecz nie więcej niż 25 000,00 zł dla jednej jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej.
Wnioski należy składać w terminie od dnia 02.01.2023 r. do dnia 20.01.2023 r. do godz. 15:00
O zachowaniu terminu złożenia Wniosku decyduje data i godzina wpływu Wniosku w wersji papierowej do Biura Podawczego Funduszu lub w wersji elektronicznej na skrzynkę podawczą Funduszu znajdującą się na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP).
- Dofinansowaniu będą podlegać zakupy sprzętu i wyposażenia wyszczególnione w Wykazie rzeczowym sprzętu i wyposażenia dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych, stanowiącym załącznik nr 1 do Programu Priorytetowego,
- Zakupiony sprzęt, wyposażenie oraz środki ochrony indywidualnej służące do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków zagrożeń muszą być fabrycznie nowe i nie mogą być przekazywane na rzecz osób trzecich,
- W przypadku, gdy dofinansowanie stanowi pomoc publiczną, jest ono udzielane zgodnie z regulacjami dotyczącymi pomocy publicznej.
Formularz wniosku należy wypełnić zgodnie z zapisami „Instrukcji przygotowania wniosku wraz z załącznikami”.
Wnioski należy składać w wersji papierowej do Biura Podawczego Funduszu lub na skrzynkę podawczą Funduszu znajdującą się na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP) oraz wersji elektronicznej w generatorze wniosków: https://wnioski.wfosgw.poznan.pl
UWAGA: Ze względu na wprowadzenie procesu elektronicznego zarządzania dokumentacją prosimy aby przy składaniu wniosku i załączników w formie papierowej nie łączyć ich w sposób trwały przy użyciu zszywek.
Szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się w Regulaminie naboru oraz w pozostałych dokumentach opublikowanych poniżej.
Osoby do kontaktu w sprawie wniosku i umowy:
- Agnieszka Kromrych – Rosik, tel. 61 845 62 88 arosik@wfosgw.poznan.pl
- Magdalena Wagner, tel. 61 845 62 14, mwagner@wfosgw.poznan.pl
- Julia Świokła – Chmielewska, tel. 61 845 62 79, jswiokla@wfosgw.poznan.pl
- Dorota Borowska, tel. 61 845 62 35 dborowska@wfosgw.poznan.pl
- Katarzyna Berska – Stachnik, tel. 61 845 62 65, kberska@wfosgw.poznan.pl
Kontakt w sprawie rozliczenia umowy:
532 741 440