Nabór wniosków na ogólnodostępne stacje ładowania pojazdów elektrycznych
Informacje
Nabór wniosków na ogólnodostępne stacje ładowania pojazdów elektrycznych jest skierowany do:
- jednostek samorządu terytorialnego i ich związków,
- przedsiębiorców w rozumieniu ustawy z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo przedsiębiorców,
- spółdzielni w rozumieniu ustawy z dnia 16 września 1982 r. – Prawo spółdzielcze,
- wspólnot mieszkaniowych w rozumieniu ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali,
ubiegających się o pomoc finansową dla przedsięwzięć, które zostaną zakończone nie później niż do 31.10.2025 r.
Wnioski należy składać w terminie od 02.12.2024 r. do 14.01.2025 r. lub do wyczerpania puli środków przeznaczonych na nabór.
W przypadku wyczerpania puli środków, Fundusz może zakończyć nabór w terminie wcześniejszym.
Wnioski złożone w formie papierowej należy dostarczyć do Biura Podawczego Funduszu do 14.01.2025 r. do godz. 15.00.
Wnioski złożone na skrzynkę podawczą ePUAP Funduszu lub ADE Funduszu (adres doręczeń elektronicznych wskazany w systemie e-Doręczeń) należy przesłać do 14.01.2025 r.
Do kosztów kwalifikowanych przedsięwzięcia zalicza się dostawy, roboty budowlane i usługi (w tym montaż) niezbędne do uzyskania efektu ekologicznego, związane z wykonaniem:
1) ogólnodostępnych stacji ładowania m. in.:
– pojazdów elektrycznych i hybrydowych,
– skuterów elektrycznych,
– hulajnóg elektrycznych,
– rowerów,
wraz z infrastrukturą towarzyszącą (np. instalacją przyłączeniową, wykonaniem fundamentów, odtworzeniem nawierzchni),
2) ogólnodostępnych stacji ładowania z zintegrowanym systemem fotowoltaicznym m. in.:
– pojazdów elektrycznych i hybrydowych,
– skuterów elektrycznych,
– hulajnóg elektrycznych,
– rowerów,
wraz z infrastrukturą towarzyszącą (np. instalacją przyłączeniową, wykonaniem fundamentów, odtworzeniem nawierzchni).
Dotacja
Pula środków przeznaczona na nabór: 2 000 000,00 zł
Kwota pomocy finansowej w formie dotacji może wynieść do 80% kosztów kwalifikowanych przedsięwzięcia z zastrzeżeniem, że wysokość dofinansowania ze środków Funduszu nie może przekroczyć 200 000,00 zł.
Wniosek wypełnia się przy użyciu Generatora Wniosków, który jest dostępny na stronie internetowej
Funduszu: https://wnioski.wfosgw.poznan.pl/login
Wniosek, po przesłaniu w wersji elektronicznej przy użyciu Generatora Wniosków, należy wraz z załącznikami wydrukować, podpisać oraz dostarczyć do Biura Podawczego Funduszu lub na skrzynkę podawczą ePUAP Funduszu ADE Funduszu (adres doręczeń elektronicznych wskazany w systemie e-Doręczeń).
UWAGA: Ze względu na wprowadzenie procesu elektronicznego zarządzania dokumentacją prosimy aby przy składaniu wniosku i załączników w formie papierowej nie łączyć ich w sposób trwały przy użyciu zszywek.
Szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się w Regulaminie naboru oraz w pozostałych dokumentach opublikowanych poniżej.
Paweł Stanek, tel. 61 845 62 16, pawel.stanek@wfosgw.poznan.pl
Robert Złotek, tel. 61 44 99 289, robert.zlotek@wfosgw.poznan.pl
Michał Bugajny, tel. 61 845 62 74, mbugajny@wfosgw.poznan.pl
W zakresie pomocy publicznej:
Anna Romanowska, tel. 61 845 62 71, aromanowska@wfosgw.poznan.pl
Załączniki do umowy | 0.15 MB | Pobierz | |
Wzory druków związanych z pomocą publiczną | 7z | 0.30 MB | Pobierz |
Harmonogram rzeczowo-finansowy przedsięwzięcia | xlsx | 0.02 MB | Pobierz |
Zestawienie źródeł finansowania kosztu przedsięwzięcia | xlsx | 0.02 MB | Pobierz |
Oświadczenie o trybie wyboru wykonawcy | docx | 0.03 MB | Pobierz |
Harmonogram złożenia dokumentów stanowiących podstawę do uruchomienia pomocy | xlsx | 0.02 MB | Pobierz |
Oświadczenie dotyczące umów z wykonawcą/wykonawcami | docx | 0.02 MB | Pobierz |
Umowa - wzór | 4.05 MB | Pobierz |