Edukacja ekologiczna w ramach Programu Priorytetowego „Program Regionalnego Wsparcia Edukacji Ekologicznej”
Informacje
Nabór adresowany jest odpowiednio do wymienionych niżej podmiotów, zwanych dalej „Wnioskodawcami”:
- JST
- Organizacje pozarządowe
- Przedsiębiorcy
- Inni wnioskodawcy
Przedsięwzięcia związane z edukacją ekologiczną, zgodne z Programem Priorytetowym „Program Regionalnego Wsparcia Edukacji Ekologicznej”.
Wnioski należy składać w terminie od 15.11.2022 r. do 31.03.2023 r.
Termin zakończenia naboru – przedłużony do 31.03.2023 r. lub do wyczerpania kwoty alokacji – UWAGA! Nabór został zamknięty w dniu 14.02.2023 r.
Wnioski złożone w formie papierowej należy dostarczyć do Biura Podawczego Funduszu do 31.01.2023 r. do godz. 15:00.
Wnioski złożone na skrzynkę podawczą ePUAP Funduszu należy przesłać do 31.01.2023 r.
O zachowaniu terminu złożenia Wniosku decyduje data i godzina wpływu Wniosku w wersji papierowej do Biura Podawczego Funduszu lub w wersji elektronicznej na skrzynkę podawczą Funduszu znajdującą się na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP)
Koszty kwalifikowane muszą być bezpośrednio związane z przedsięwzięciem i niezbędne do jego realizacji oraz osiągnięcia efektu ekologicznego.
Katalog kosztów kwalifikowanych stanowi załącznik nr 1 do Programu Priorytetowego, który znajduje się w zakładce dokumenty do wniosku.
Dotacja do części kosztów kwalifikowanych (refundacja poniesionych kosztów).
Kwota dofinansowania przedsięwzięcia w formie dotacji, może wynieść odpowiednio:
- a) do 95% kosztów kwalifikowanych dla gmin, których co najmniej 10% powierzchni stanowi teren parku narodowego,
- b) do 90% dla pozostałych podmiotów, wymienionych w ust. 6 Regulaminu.
Maksymalna kwota dofinansowania dla jednego beneficjenta końcowego wynosi 150 000 zł.
Wnioskodawca może wnioskować o dofinansowanie wyłącznie w formie dotacji do wysokości dofinansowania zgodnie z informacjami powyżej.
Formularz wniosku należy wypełnić zgodnie adnotacjami zawartymi przy poszczególnych punktach wniosku.
Wnioski należy składać w wersji papierowej do Biura Podawczego Funduszu lub na skrzynkę podawczą Funduszu znajdującą się na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP) oraz wersji elektronicznej w generatorze wniosków: https://wnioski.wfosgw.poznan.pl
UWAGA: Ze względu na wprowadzenie procesu elektronicznego zarządzania dokumentacją prosimy aby przy składaniu wniosku i załączników w formie papierowej nie łączyć ich w sposób trwały przy użyciu zszywek.
Szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się w Regulaminie naboru oraz w pozostałych dokumentach opublikowanych poniżej.
- Dorota Borowska, tel. 61 845 62 35, dorota.borowska@wfosgw.poznan.pl
- Julia Świokła – Chmielewska, tel. 61 845 62 79, julia.swiokla@wfosgw.poznan.pl
- Agnieszka Kromrych – Rosik, tel. 61 845 62 88 agnieszka.rosik@wfosgw.poznan.pl
- Katarzyna Berska – Stachnik, tel. 61 845 62 65, kberska@wfosgw.poznan.pl
- Magdalena Wagner, tel. 61 845 62 14, magdalena.wagner@wfosgw.poznan.pl
Regulamin Naboru Wniosków | 8.36 MB | Pobierz | |
Program Regionalnego Wsparcia Edukacji Ekologicznej | 0.74 MB | Pobierz | |
Katalog Kosztów Kwalifikowanych | 0.74 MB | Pobierz | |
Instrukcja przygotowania wniosku wraz z załącznikami | docx | 0.10 MB | Pobierz |
Instrukcja wypełniania załącznika PP-3 | 0.30 MB | Pobierz | |
Oświadczenie o niewypowiedzeniu Wnioskodawcy lub nierozwiązaniu z nim umowy | doc | 0.14 MB | Pobierz |
Oświadczenie o niewystąpieniu krzyżowego finansowania Podmiotu | doc | 0.02 MB | Pobierz |
Załącznik PP-3 Pomoc publiczna | docx | 2.46 MB | Pobierz |
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis | xlsx | 0.07 MB | Pobierz |
Wytyczne stosowania przepisów kodeksu cywilnego | 0.32 MB | Pobierz | |
Harmonogram rzeczowo - finansowy | xlsx | 0.03 MB | Pobierz |
Oświadczenie o ujęciu przedsięwzięcia w budżecie (według wzoru A15) | doc | 0.03 MB | Pobierz |
Oświadczenie o zastosowaniu przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) sporządzone według wzoru A3-1 | docx | 0.03 MB | Pobierz |
Umowa z wykonawcą/wykonawcami na realizację przedsięwzięcia i/lub oświadczenie dotyczące umów z wykonawcą/wykonawcami (według wzoru A19) | docx | 0.02 MB | Pobierz |
Oświadczenie o opłacaniu składek ZUS (według wzoru A17); ważność dokumentu wynosi dwa miesiące od daty sporządzenia | doc | 0.03 MB | Pobierz |
Oświadczenie o niezaleganiu w podatkach wobec Urzędu Skarbowego (według wzoru A16); ważność dokumentu wynosi dwa miesiące od daty sporządzenia | doc | 0.03 MB | Pobierz |
Załącznik PP-3 Pomoc publiczna | docx | 2.46 MB | Pobierz |
Oświadczenie-o-braku-zmian-do-pomocy-publicznej_Załącznik-PP-4 | docx | 0.02 MB | Pobierz |
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis | xlsx | 0.07 MB | Pobierz |