Kosze podziemne 2024
Informacje
Nabór wniosków na przedsięwzięcia służące zwiększeniu ilości selektywnie zebranych odpadów jest skierowany do:
- Jednostek samorządu terytorialnego i ich związków,
- Spółdzielni mieszkaniowych,
- Wspólnot mieszkaniowych,
ubiegających się o pomoc finansową dla przedsięwzięć, które zostaną zakończone nie później niż do 30.06.2025 r.
Wnioski należy składać w terminie od 07.06.2024 r. do 30.08.2024 r. lub do wyczerpania puli środków przeznaczonych na nabór.
UWAGA: Decyzją Zarządu WFOŚiGW w Poznaniu termin złożenia wniosków został wydłużony do 14.10.2024 r.
W przypadku wyczerpania puli środków, Fundusz może zakończyć nabór w terminie wcześniejszym.
Wnioski złożone w formie papierowej należy dostarczyć do Biura Podawczego Funduszu do 14.10.2024 r. do godz. 15.00.
Wnioski złożone na skrzynkę podawczą ePUAP Funduszu lub ADE Funduszu (adres doręczeń elektronicznych wskazany w systemie e-Doręczeń) należy przesłać do 14.10.2024 r.
Do kosztów kwalifikowanych przedsięwzięcia zalicza się dostawy, roboty budowlane i usługi niezbędne do uzyskania efektu ekologicznego, związane z wykonaniem podziemnych punktów (pojemników) selektywnej zbiórki odpadów, w tym odtworzenie nawierzchni.
Dotacja
Pula środków przeznaczona na nabór: 5 000 000,00 zł
Kwota pomocy finansowej w formie dotacji może wynieść do 80% kosztów kwalifikowanych przedsięwzięcia z zastrzeżeniem, że wysokość dofinansowania ze środków Funduszu nie może przekroczyć 350 000,00 zł
Wniosek wypełnia się przy użyciu Generatora Wniosków, który jest dostępny na stronie internetowej
Funduszu: https://wnioski.wfosgw.poznan.pl/login
Wniosek, po przesłaniu w wersji elektronicznej przy użyciu Generatora Wniosków, należy wraz z załącznikami wydrukować, podpisać oraz dostarczyć do Biura Podawczego Funduszu lub na skrzynkę podawczą ePUAP Funduszu ADE Funduszu (adres doręczeń elektronicznych wskazany w systemie e-Doręczeń).
UWAGA: Ze względu na wprowadzenie procesu elektronicznego zarządzania dokumentacją prosimy aby przy składaniu wniosku i załączników w formie papierowej nie łączyć ich w sposób trwały przy użyciu zszywek.
Szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się w Regulaminie naboru oraz w pozostałych dokumentach opublikowanych poniżej.
Paweł Stanek, tel. 61 845 62 16, pawel.stanek@wfosgw.poznan.pl
Robert Złotek, tel. 602 458 476, robert.zlotek@wfosgw.poznan.pl
Przemysław Galach, tel.: 61 449 92 57, pgalach@wfosgw.poznan.pl
W zakresie pomocy publicznej:
Anna Romanowska, tel. 61 845 62 71, aromanowska@wfosgw.poznan.pl
Spis załączników do umowy | 0.23 MB | Pobierz | |
Harmonogram rzeczowo – finansowy (wg wzoru A1-2) | xlsx | 0.02 MB | Pobierz |
Zestawienie źródeł finansowania kosztu przedsięwzięcia (według wzoru A2) | xlsx | 0.02 MB | Pobierz |
Oświadczenie o wyborze wykonawcy (według wzoru A3-1) | docx | 0.03 MB | Pobierz |
Oświadczenie dotyczące umów z wykonawcą/wykonawcami (według wzoru A19) | docx | 0.02 MB | Pobierz |
Harmonogram wypłat dotacji (według wzoru A11) | xlsx | 0.02 MB | Pobierz |
Druk efektu ekologicznego | docx | 0.13 MB | Pobierz |
Wzory druków związanych z pomocą publiczną | zip | 0.29 MB | Pobierz |