Modernizacja obiektów OSP 2021
Informacje
Nabór wniosków na przedsięwzięcia z zakresu ochrony powietrza wspierające działalność ochotniczych straży pożarnych
1) jednostki samorządu terytorialnego szczebla gminnego – „JST”,
2) ochotnicze straże pożarne – „OSP”,
III.1. Redukcja zanieczyszczeń gazowych, pyłowych lub energetycznych powietrza atmosferycznego, w tym ograniczenie niskiej emisji;
III.2. Zwiększanie udziału energii pozyskiwanej z odnawialnych źródeł w bilansie energetycznym regionu;
III.3. Wdrażanie działań w zakresie oszczędności energii i poprawy efektywności energetycznej, w tym wspieranie ekologicznych form transportu.
Wnioski należy składać w terminie od 15.03.2021 r. do 23.04.2021 r. do godz. 15.00.
Do kosztów kwalifikowanych przedsięwzięć wskazanych w § 4 zalicza się dostawy, roboty budowlane i usługi niezbędne do uzyskania efektu ekologicznego, związane z:
1) przygotowaniem i oczyszczeniem podłoża pod ocieplenie, zakup materiału, wykonanie ocieplenia, wykonanie warstwy elewacyjnej,
2) drenażem (osuszaniem) przy ociepleniu fundamentów,
3) wykonaniem opaski wokół budynku przy ocieplaniu ścian przyziemia,
4) użyciem sprzętu, który jest niezbędny do wykonania prac termomodernizacyjnych (np. rusztowania),
5) modernizacją konstrukcji dachu/stropodachu niezbędną przy ociepleniu, wymianą pokrycia dachowego w przypadku, gdy towarzyszy jego ociepleniu,
6) wymianą okien wraz z wymianą parapetów okiennych zewnętrznych,
7) wymianą drzwi zewnętrznych/bram garażowych,
8) demontażem i montażem obróbek blacharskich, instalacji odgromowej, orynnowania,
9) wymianą wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u., w tym zakupem i montażem grzejników, zaworów termostatycznych,
10) zakupem i montażem instalacji ogrzewania elektrycznego przy jednoczesnym zakupie i montażu instalacji fotowoltaicznej wraz z osprzętem,
11) wykorzystaniem technologii odnawialnych źródeł energii:
− zakupem i montażem instalacji solarnej tzn. kolektorów słonecznych wraz z osprzętem, konstrukcją wsporczą,
− zakupem i montażem instalacji fotowoltaicznych tzn. ogniw fotowoltaicznych wraz z osprzętem, konstrukcją wsporczą,
− zakupem i montażem pompy ciepła wraz z osprzętem oraz pracami geologicznymi niezbędnymi do przeprowadzania montażu pompy,
12) demontażem starej instalacji źródła ciepła, zakupem i montażem nowej instalacji technologicznej źródła ciepła wraz z niezbędną aparaturą kontrolno-pomiarową, instalacją elektryczną w obrębie kotłowni, zbiornikami na paliwo, czujnikiem tlenku węgla, montażem węzła cieplnego wraz z osprzętem,
13) rozruchem technologicznym instalacji i urządzeń,
14) przyłączeniem do sieci elektrycznej, ciepłowniczej lub gazowej,
15) wykonaniem wewnętrznej instalacji gazowej wraz z niezbędną aparaturą,
16) demontażem starych opraw elektrycznych i źródeł światła wraz z kosztami pracy niezbędnego sprzętu,
17) zakupem i montażem nowych opraw elektrycznych i źródeł światła wraz z kosztami pracy niezbędnego sprzętu,
18) modernizacją i wymianą systemu sterowania oświetleniem, montażem urządzeń do inteligentnego sterowania oświetleniem,
19) wymianą bezpieczników, zapłonników, przewodów elektrycznych od oprawy do bezpieczników (dotyczy oświetlenia zewnętrznego),
20) nadzorem inwestorskim w zakresie wnioskowanego przedsięwzięcia.
Dotacja
Do 90% kosztów kwalifikowanych przedsięwzięcia, lecz nie więcej niż 30 000,00 zł zgodnie z zapisami zawartymi w Regulaminie naboru.
Wniosek wypełnia się przy użyciu generatora wniosków pn. „WNIOSKI”, który jest dostępny na stronie internetowej Funduszu: https://wnioski.wfosgw.poznan.pl
Wnioski należy składać w wersji papierowej do Biura Podawczego Funduszu lub na skrzynkę podawczą Funduszu znajdującą się na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP).
Szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się w Regulaminie naboru oraz w pozostałych dokumentach opublikowanych poniżej.
Agnieszka Chatłas
tel. 61 845 62 96
agnieszka.chatlas@wfosgw.poznan.pl
Paweł Stanek
tel. 61 845 62 16
pawel.stanek@wfosgw.poznan.pl
Regulamin Naboru | 0.31 MB | Pobierz | |
Wymagania techniczne | 0.28 MB | Pobierz | |
Instrukcja wypełniania wniosku | 0.39 MB | Pobierz | |
Wzory druków efektów rzeczowo-ekologicznych | zip | 0.56 MB | Pobierz |
Wzory druków związanych z pomocą publiczną | zip | 1.11 MB | Pobierz |
Oświadczenie o niewystąpieniu krzyżowego finansowania Podmiotu | doc | 0.14 MB | Pobierz |
Informacja Beneficjenta końcowego Wnioskodawcy | 1.46 MB | Pobierz | |
Spis załączników wymaganych do wniosku | 0.17 MB | Pobierz |
Oświadczenie o ujęciu przedsięwzięcia w budżecie (według wzoru A15) | doc | 0.03 MB | Pobierz |
Informacja o numerach rachunków bankowych (według wzoru A5) | doc | 0.04 MB | Pobierz |
Oświadczenie o podatku od towarów i usług VAT (według wzoru A4) | xlsx | 0.02 MB | Pobierz |
Zestawienie źródeł finansowania pełnego kosztu przedsięwzięcia (według wzoru A2) | xlsx | 0.02 MB | Pobierz |
Harmonogram rzeczowo-finansowy przedsięwzięcia (według wzoru A1-2) | xlsx | 0.02 MB | Pobierz |
Oświadczenie o trybie wyboru wykonawcy (według wzoru A3-1) | docx | 0.03 MB | Pobierz |
Harmonogram wypłat dotacji (według wzoru A11) | xlsx | 0.02 MB | Pobierz |
Oświadczenie dotyczące umów z wykonawcą/wykonawcami (według wzoru A19) | docx | 0.02 MB | Pobierz |
Oświadczenie o terminach realizacji przedsięwzięcia (według wzoru A14) | doc | 0.03 MB | Pobierz |
Karta efektu ekologicznego (według wzoru: OA) | 0.48 MB | Pobierz | |
Oświadczenie dotyczące decyzji administracyjnych i nadzoru inwestorskiego (według wzoru A20) | doc | 0.07 MB | Pobierz |
Pomoc-publiczna_Załącznik-PP-3 | docx | 0.08 MB | Pobierz |
Instrukcja-wypełniania-załącznika-PP-3-Pomoc-publiczna | 0.64 MB | Pobierz | |
Oświadczenie-o-braku-zmian-do-pomocy-publicznej_Załącznik-PP-4 | docx | 0.02 MB | Pobierz |
Oświadczenie-o-niewystąpieniu-krzyżowego-finansowania-Podmiotu-2 | doc | 0.14 MB | Pobierz |
Formularz_pomoc_inna_niż_pomoc_w_rolnictwie_lub_rybołówstwie_pomoc_de_minimis | xlsx | 0.08 MB | Pobierz |
Formularz_informacji_przy_ubieganiu_się_o_pomoc_de_minimis_-_rozp_KE_nr_1407_2013_od_dnia_15112014 | xlsx | 0.08 MB | Pobierz |
Formularz-informacji-do-pomocy-de-minimis-w-rolnictwie-lub-rybołówstwie | doc | 0.04 MB | Pobierz |
Formularz_informacji-przedstawionych_do_pomocy_de_minimis_UOiG | xlsx | 0.08 MB | Pobierz |